Forums » Forslag

Ophængning farligt ??

• 4 posts
    22. maj 2019 kl. 21.27.59 CEST

Tænker her om nogen kan fortælle om det kan være farligt hvis man ikke er i god form / kondi  at blive hængt op i sine ben ( upsite / Down ) .

Det har længe været en stor ønske at hænge der forsvarsløs og blottet 

Håber nogen kender svaret og jeg måske får muligheden en dag ( SNART )

• 1 posts
    26. sep. 2019 kl. 12.06.14 CEST

Min kondi og form er ikke god, jeg har flere gange fået håndled og ankler bundet sammen og så hængt op i en talje under loftet - da jeg er lidt af en pibskid har jeg som regel en sort sæk over hovedet og gagg i munden så jeg ikke har nogen tidsfornemmelse og intet kan sige.

Jeg har også flere gange fået et reb bundet om ryggen og maven under albuerne og er så hængt op i taljen, så tæerne ikke kan nå gulvet, og den ophængning er enten hvor jeg smager pisken eller mild hvor jeg bare hænger i uvished blændet med sækken over hovedet og får lov til at skrige om nåde og om at komme fri uden at jeg ved hvornår jeg befries,

Den værste ophængning jeg ved et at blive lagt i en sæk med hele kroppen, hvor der så bindes et reb om anklerne udenpå sækken hvori sættes en krog til taljen og så hejses jeg op med hovedet dinglende nedaf, det er virkelig hårdt og jeg har også hørt det ikke er sundt at hænge i lang tid med hovedet nedad, så jeg er glad når jeg hejses ned på gulvet og ligger der, og bliver altid bange når jeg igen bliver løftet op i taljen i anklerne igen og hænger som det min bondepige kalder et slagtesvin klar til slagtning eller pisk.

Håber du får en tur i rebet under loftet / eller stålkæder og remme, og at du skriver om hvordan du har haft oplevelsen.

• 14 posts
    • 5 posts
    17. feb. 2020 kl. 11.31.01 CET

det er virkelig hårdt og jeg har også hørt det ikke er sundt at hænge i lang tid med hovedet nedad. Indeed geometry dash meltdown

• 4 posts
    20. feb. 2020 kl. 15.31.12 CET

[blockquote]florentingivi said:

det er virkelig hårdt og jeg har også hørt det ikke er sundt at hænge i lang tid med hovedet nedad. Indeed geometry dash meltdown

[/blockquote] har De mulighed for at det kan prøves ;) og evt hvor ? Send gerne pb 

• 4 posts
    20. feb. 2020 kl. 15.31.14 CET

[blockquote]florentingivi said:

[/blockquote] har De mulighed for at det kan prøves ;) og evt hvor ? Send gerne pb