Forums » Anmeldelser

Nu skulle det være - og lidt til..

• 8. jul. 2015 kl. 00.43.11 CEST

Jeg har i rigtig mange år drømt om at blive domineret af en der ved hvordan det skal gøres.

Det er aldrig fedt at lade sig binde, og skulle agere instruktør samtidig.
    Jeg skrev til Smukke Heidi, og samme aften lå jeg på knæ foran hendes pragtfulde krop.
    Hun bad mig lukke øjnene, og før jeg nåede at tænke på ret meget andet, mærkede jeg hendes dejlige pik i min mund.
    Jeg suttede det bedste jeg havde lært, og alligevel lidt kluntet - hostede et par gange, men det var dejligt.

Så skete der noget jeg ikke lige havde regnet med, Bedst som vi lå og snakkede, fik jeg afsløret at jeg godt kunne lide varme baller og at være bundet, igen nåede jeg ikke at tænke ret mange tanker, før jeg lå bundet strakt ud på maven, hænderne bundet sammen til gulvet og fødderne samlet.
    Jeg fik spændt en dejlig spidergag i munden... Pisken ramte mine baller og jeg stønnede af overraskelse og en anelse smerte, mine støn fremprovokerede blot flere slag - mine baller blev hurtigt røde - og ret uventet, voksede min pik igen.

Smukke Heidi stod foran mig, spidergaggen havde udløst et vandfald af savl... hun tvang sin dejlig pik helt ned i halsen på mig, et par host og genvundet kontrol over vejrtrækningen, og så var der plads til pikken... Hun kneppede mig i halsen nogle få gange. Trak sig tilbage og fandt en oppustelig gag frem, som sammen med spidergaggen gjorde underværker for mit nu småt trænede slavehul. Igen fik et par slag mine baller til at gløde... Igen tvang hun pikken ind i munden på mig, og til en dejlig overraskelse, helt ned i halsen uden besvær. Smukke Heidi knælede foran mig, smurte mit slimede savl rundt i ansigtet på mig, og pressede igen sin dejlige pik ned i halsen på mig...

En slave er født...

Jeg håber Smukke Heidi vil tage mig under hendes vinge, og forme mig som den lille sutteglade luder jeg er......

Ydmygt og på knæ

F.

Denne post blev redigeret af admin den 17. sep. 2015 kl. 09.24.51 CEST
    • 1 posts
    14. okt. 2015 kl. 13.19.05 CEST

skøn fortælling Ja dejligt at ligge bundet uden mulighed for at flygte.

så mærke skønne Mistress Heidi's værktøj glide helt ned i halsen og bliver til hun syntes den skal ud.

tillykke med dit valg som slave hos skønne Heidi har selv haft mange skønne oplevelser der.

kh

tøsen astrid