Forums » Præsenter dig her

Ideer til udfordringer

• 1 posts
    4. okt. 2016 kl. 17.05.53 CEST

Hej alle sammen.
    Jeg har brug for hjælp til nye udfordringsideer, som jeg kan give til min kæreste.

Først lidt om os:
    Jeg er en mand på 30 år og min kæreste er en flot pige sidst i tyverne. Vi er ikke sippet inde for det seksuelle og elsker at udforske.

Vi har denne leg kørende, hvor jeg giver hende udfordringer, som hun så skal udføre.
    Min kæreste kender ikke sine grænser, og har ikke endnu sagt nej til en udfordring. Jeg ved heller ikke hvor mine grænser går, det er i virkeligheden måske det, vi prøver at finde ud af, samtidig med at det er en skide sjov leg, som ender ud i et godt knald hver gang

Hendes udførte udfordringer:
    Hun har handlet uden trusser på.
    Hun har taget til fest med fjernstyret vibrator iført i fissen.
    Hun blottet sin fisse for en kammerat. (Iført kort kjole uden trusser og hun fik det til at se ud som et uheld)
    Hun har vist sin fisse frem for en veninde. (Hun tænder i smug på en veninde)
    Hun har gået ud på parkeringspladsen med en dildo oppe i fissen i løse busker for at pakke bilen. Hun stod efterfølgende der ude, og onanerede i 5 min for derefter at komme ind igen. (Det var mørkt)
    Hun har onaneret på arbejdspladsens toilet med en dildo og sendt en video.

Nu er det ved at være tid til at hun skal have en ny udfordring, men inspirationen mangler. Jeg håber på en masse iderige udfordringer, som jeg kan sætte hende på. ;)

• 1 posts
    19. okt. 2016 kl. 16.07.31 CEST

Send frække beskeder, spørg om hun er våd. Mens hun er ude at køre(eller gå)skal hun holde ind til siden og lave en en video, hvor du skal kunne HØRE hvor våd hun er. 

Ned og handle med en butt plug... skal tage et billede nede i butikken. 

Skal forsøge at kysse veninden i fuldskab

Hun skal afsted med ægget igen, men samtidigt skal hun være på telefon med dig hele tiden. 

Hun skal gøre sig klar til dig, æg og eventuelt plug oppe, frækt tøj og have bundet sig selv så godt hun kan og sidde klar midt på stuegulvet. 

MisterCat